چند خبر از پرسپولیس(توسط روزنامه ورزشی90)
تاريخ : جمعه 29 دی 1391برچسب:, | 20:41 | نویسنده : popkids

  کارواش هم بازرسي شد

90: انجام کارهاي امنيتي همچنان در تمرينات پرسپوليس دنبال مي‌شود و اين قبيل کارها قطعا تا ديدار با استقلال بيشتر هم خواهد شد. براي نمونه شنيديم در تمرين ديروز پرسپوليس، کارمندان درفشي‌فر تمامي سوراخ سنبه‌هاي اين ورزشگاه را بازرسي کردند تا خبرنگار يا هواداري از اين طريق تمرينات پرسپوليس را ديد نزند. پس از پايان اين بازرسي، خود سعيد شيريني هم براي اطمينان خاطر يک بازرسي کلي انجام داد. حتي از محوطه کارواش هم بازديد شد تا کسي از اين منطقه تمرينات پرسپوليس را زيرنظر نگيرد.

درمان مهدوي‌کيا زيرنظر زرينه!
90: کاپيتان پرسپوليس که با مصدوميت از ناحيه مچ پا روبه‌رو شده گويا از کادرپزشکي فعلي تيمش نااميد شده و به همين دليل درمانش را نزد دکتر زرينه پزشک سابق پرسپوليسي‌ها پيگيري مي‌کند. مهدوي‌کيا هفته قبل در جريان تمرين از ناحيه مچ پا مصدوم شد تا شايعه غيبت او در ديدار با استقلال به واسطه اين مصدوميت طي چند روز اخير نقل محافل فوتبال شود. از سوي ديگر کاپيتان با اخلاق پرسپوليس که طبق اعلام خودش آخرين داربي فوتبالش را پيش رو دارد دوست ندارد تحت هيچ شرايطي اين مسابقه حساس را از دست بدهد. از اين رو او به مداواي پاي آسيب ديده‌اش دست به دامن پزشک سابق پرسپوليس يعني دکتر زرينه شده است. او چند روزي است که براي فيزيوتراپي نزد زرينه رفته و اميدوار است زيرنظر او بتواند خود را براي ديدار با استقلال آماده کند.

7 سرخپوش روي لبه تيغ
90: رضا نورمحمدي، حسين ماهيني، غلامرضا رضايي، محمد نوري، رضا حقيقي، مهدي مهدوي‌کيا و علي کريمي 7 بازيکن 2 اخطاره پرسپوليس در ديدار با داماش هستند که در صورت دريافت کارت زرد ديدار حساس و حيثيتي با استقلال را از دست خواهند داد.
البته وضعيت تيم رقيب به مراتب بهتر از پرسپوليس است. چرا که آنها تنها نکونام، محمدرضايي و اميرحسين صادقي را در جمع بازيکنان 2 اخطاره مي‌‌بينند، اما گل‌محمدي با داشتن 7 بازيکن دو اخطاره که همگي از بازيکنان اصلي و تاثيرگذار او محسوب مي شوند به مراتب کار دشوارتري نسبت به قلعه‌نوعي پيش رو دارد.
در اين ميان البته به نظر مي‌رسد سرمربي جوان پرسپوليس تصميم گرفته از تعدادي از اين نفرات براي بازي با داماش استفاده نکند. کريمي و مهدوي‌کيا که غيبتشان حتمي به نظر مي‌رسد و شايد 3 بازيکن ديگر هم جلوي داماش به ميدان نروند.

کنايه جالب مهدي تاج به سردار
90: مهدي تاج در کنفرانس مطبوعاتي ظهر ديروزش با اصحاب رسانه کنايه جالبي را نثار محمد رويانيان کرد. او هنگامي که با سئوال خبرنگاران در خصوص استعفاي احتمالي رويانيان از مديرعاملي پرسپوليس مواجه شد چنين پاسخ داد:«رويانيان در هر چند جلسه هيات مديره پرسپوليس يک بار استعفا مي‌دهد! او مدير خوبي است و زحمات زيادي مي‌کشد. همچنين نگاه اقتصادي خوبي دارد. اما بايد طوري خرج کند که بقيه باشگاه‌ها آسيب نبينند.»
به هر حال چنين اظهارنظري از سوي تاج که يکي از نامزدهاي اصلي جانشيني محمد رويانيان در پرسپوليس انگاشته مي‌شد در نوع خود جالب است. او طي چند ماه اخير با حضور در در بطن تصميم‌‌گيري‌ باشگاه پرسپوليس قطعا از بيان اين جمله که «رويانيان بايد طوري خرج کند که بقيه باشگاه‌ها آسيب نبينند» منظور خاص و ويژه‌اي نداشته است.

خوشحالي از غيبت احتمالي 5 بازيکن داماش
90: شايد غيبت 5 بازيکن اصلي تيم داماش خوشحال‌کننده‌ترين خبري باشد که يحيي گل‌محمدي پيش از رويارويي با اين تيم دريافت کرده باشد. طبق اخبار دريافتي از اردوي داماش، مرتضي ابراهيمي، رسول بروش، افشين چاووشي، کبه بازيکن دو رگه فرانسوي – بورکينافاسويي اين تيم و حسن رودباريان 5 بازيکني هستند. که قادر به همراهي داماش در ديدار فردا نيستند. البته کاردپزشکي داماش اميدوار است تعدادي از اين بازيکنان را به ديدار فردا برساند. گفتني است کبه بازيکني بود که موفق به گشودن دروازه تيم استقلال شد و چاووشي هم يکي از بازيکنان زهردار داماش است که بارها موفق به گشودن دروازه پرسپوليس شده است.
توضيح 90: از اين جمع چاووشي و رودباريان به تمرينات بازگشته‌اند ولي بايد ديد درخشان آنها را به ميدان مي‌فرستد يا خير.

شکايت چند سرخپوش از رويانيان
90: گويا تعدادي از بازيکنان فصل گذشته پرسپوليس از وعده‌هاي دائمي و امروز و فردا کردن‌هاي رويانيان و شيريني بابت دريافت مطالبات فصل گذشته خود به ستوه آمده و قصد دارند ظرف چند روز آينده با حضور در کميته انضباطي فدراسيون فوتبال به صورت رسمي از باشگاه پرسپوليس و رويانيان شکايت کنند. نکته اينجاست که رويانيان در کنفرانس مطبوعاتي که روز دوشنبه با اصحاب رسانه داشت رو به دوربين‌هاي متعدد تلويزيوني با لحن محکم و قاطعانه‌اي اعلام کرد که از زمان مديريت خود هيچ بدهي براي مدير بعدي پرسپوليس نخواهد گذاشت. رويانيان در حالي چنين ادعايي را مطرح کرده و خيلي‌ها هم آن را باور مي‌کنند که بيش از 90درصد از بازيکنان فصل گذشته پرسپوليس هنوز حق و حقوق و مطالبات خود را از او دريافت نکرده‌اند(!) و تازه سردار دو روز پيش قصد داشت استعفا بدهد و برود.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: